Dostawa i metody płatności
SPOSÓB DOSTAWY
Współpracujemy ze sprawdzonymi firmami transportowymi, kurierami oraz spedytorami. Staramy się aby każda paczka trafiła do Ciebie nie uszkodzona i w możliwie najkrótszym terminie.
Dokładamy wszelkich starań aby przesyłki były pakowane z należytą starannością i sprawdzamy każdy produkt przed wysyłką.
Przesyłki oznaczane są znakami ostrzegawczymi, a informacje o sposobie pakowania znajdziecie na stronie produktu.
BRAK MOŻLIWOŚCI ODBIORU OSOBISTEGO
KOSZT DOSTAWY
Koszt dostawy każdorazowo można zobaczyć na stronie produktu, a całkowita stawka za dostawę zostanie podana po umieszczeniu produktów w koszyku i wybraniu formy dostawy.
Przy wybranych produktach i zamówieniach powyżej 5000 zł (wartość zamówienia, przedpłata) koszt dostawy wynosi 0 zł.
Koszty dostawy są stałe i uzależnione od kategorii danych produktu. Najniższa kwota jaką zapłacisz za przesyłkę wynosi… i dotyczy przede wszystkim małych produktów o standardowych rozmiarach. Maksymalna wartość przesyłki za towar jaki u nas zamówisz wynosi… i dotyczy produktów dużych i ciężkich, o niestandardowych gabarytach takich jak np. meble, sofy.
CZAS DOSTAWY
Podany czas dostawy jest liczony od momentu nadania przesyłki i dotyczy tylko dni roboczych.
DOSTAWA NA TERENIE CAŁEJ POLSKI
Zakupy online z dostawą na terenie całej Polski.
Produkty dostarczane są kurierem lub przez firmę transportową. W wyjątkowych sytuacjach jest możliwość zamówienia niewielkich przedmiotów do paczkomatu.
JEDNA OPŁATA ZA PRZESYŁKĘ
Za przesyłkę płacisz raz ale pamiętaj, że dostawy mogą nastąpić w kilku różnych terminach oraz za pośrednictwem różnych firm. Sprecyzowaną informację na temat terminu realizacji danego produktu odnajdziesz na stronie produktu w pozycji „czas wysyłki, dostawy”.
USŁUGA WNIESIENIA
Usługę wniesienia zamówienia realizujemy po uzgodnieniu warunków z BIUREM OBSŁUGI KLIENTA.
Kurier ma obowiązek wniesienia paczki do mieszkania w przypadku gdy jego waga nie przewyższa 30 kg, a rozmiar nie przekracza podstawowych gabarytów.
PROTOKÓŁ SZKODY
Jeżeli zauważyłeś na swoje przesyłce widoczne uszkodzenia, pamiętaj o sporządzeniu z przewoźnikiem PROTOKOŁU USZKODZENIA PRZESYŁKI oraz jeżeli jest to możliwe wykonaj zdjęcia.
Szczegółowy opis opakowania oraz wszelkie informacje zawarte w protokole, pozwolą nam ustalić w którym momencie przesyłka została uszkodzona.
Masz prawo odmówić przyjęcia uszkodzonej przesyłki. Niezwłocznie nas o tym powiadom.
Pamiętaj, że brak protokołu lub błędne i niekompletne sporządzenie, może opóźnić rozpatrzenie odmowy lub skutkować zakupem uszkodzonego towaru bez możliwości reklamacji.