Dostawa i metody płatności

SPOSÓB DOSTAWY

Współpracujemy ze sprawdzonymi firmami transportowymi, kurierami oraz spedytorami. Staramy się aby każda paczka trafiła do Ciebie nie uszkodzona i w możliwie najkrótszym terminie.

Dokładamy wszelkich starań aby przesyłki były pakowane z należytą starannością i sprawdzamy każdy produkt przed wysyłką.

Przesyłki oznaczane są znakami ostrzegawczymi, a informacje o sposobie pakowania znajdziecie na stronie produktu.

BRAK MOŻLIWOŚCI ODBIORU OSOBISTEGO

 

KOSZT DOSTAWY

Koszt dostawy każdorazowo można zobaczyć na stronie produktu, a całkowita stawka za dostawę zostanie podana po umieszczeniu produktów w koszyku i wybraniu formy dostawy.

Przy wybranych produktach i zamówieniach powyżej 5000 zł (wartość zamówienia, przedpłata) koszt dostawy wynosi 0 zł.

Koszty dostawy są stałe i uzależnione od kategorii danych produktu. Najniższa kwota jaką zapłacisz za przesyłkę wynosi… i dotyczy przede wszystkim małych produktów o standardowych rozmiarach. Maksymalna wartość przesyłki za towar jaki u nas zamówisz wynosi… i dotyczy produktów dużych i ciężkich, o niestandardowych gabarytach takich jak np. meble, sofy.

 

CZAS DOSTAWY

Podany czas dostawy jest liczony od momentu nadania przesyłki i dotyczy tylko dni roboczych.

Dostawa na terenie całej polski

DOSTAWA NA TERENIE CAŁEJ POLSKI

Zakupy online z dostawą na terenie całej Polski.

Produkty dostarczane są kurierem lub przez firmę transportową. W wyjątkowych sytuacjach jest możliwość zamówienia niewielkich przedmiotów do paczkomatu.

 

JEDNA OPŁATA ZA PRZESYŁKĘ

Za przesyłkę płacisz raz ale pamiętaj, że dostawy mogą nastąpić w kilku różnych terminach oraz za pośrednictwem różnych firm. Sprecyzowaną informację na temat terminu realizacji danego produktu odnajdziesz na stronie produktu w pozycji „czas wysyłki, dostawy”.

 

USŁUGA WNIESIENIA

Usługę wniesienia zamówienia realizujemy po uzgodnieniu warunków z BIUREM OBSŁUGI KLIENTA.

Kurier ma obowiązek wniesienia paczki do mieszkania w przypadku gdy jego waga nie przewyższa 30 kg, a rozmiar nie przekracza podstawowych gabarytów.

 

PROTOKÓŁ SZKODY

Jeżeli zauważyłeś na swoje przesyłce widoczne uszkodzenia, pamiętaj o sporządzeniu z przewoźnikiem PROTOKOŁU USZKODZENIA PRZESYŁKI oraz jeżeli jest to możliwe wykonaj zdjęcia.

Szczegółowy opis opakowania oraz wszelkie informacje zawarte w protokole, pozwolą nam ustalić w którym momencie przesyłka została uszkodzona.

Masz prawo odmówić przyjęcia uszkodzonej przesyłki. Niezwłocznie nas o tym powiadom.

Pamiętaj, że brak protokołu lub błędne i niekompletne sporządzenie, może opóźnić rozpatrzenie odmowy lub skutkować zakupem uszkodzonego towaru bez możliwości reklamacji.